En härlig promenad med pizzapaus
Hejsan!
 
Idag var jag ute på en härlig promenad med min älskling. Vi började med att promenera bort mot Svartån för att jag skulle få fota lite. Men när vi promenerade upptäckte vi att det var en marknad i Wadköping så vi bestämde oss för att gå och titta lite vad som fanns i de olika stånden. Tyvärr hittade vi inget som vi var sugna på att köpa men det var trevligt att gå omkring och titta i alla fall. Sedan hittade jag en riktigt bra Pokémon under promenaden också vilket inte var helt fel heller!
 
Efter cirka en halvtimme började jag och Oscar känna oss hungriga så vi bestämde oss för att prova en ny Pizzeria som har Veganska alternativ på vanliga pizzor. Jag vart jättenöjd med min veganska kababpizza med pommes, men den var så stor så jag fick ta med mig halva i en pizzakarton hem. Det kanske blir till att äta kall pizza till middag idag, haha. 
 
 
XO Fanny
Angelix

Mysig dag!

♫♪ sandra

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress