Almenäs-pokalen
Hejsan på er!
 
Idag är det tisdag och solen skiner och det är varmt och  mysigt ute. Jag ska snart gå ut springa en runda, planen är att springa bort till Universitetet och köra lite på löparbanorna. Vi får se hur passet blir, men jag är lite sugen på att prova ett pass som de snackat om i Träningspodden. Passet går ut på att köra 200m x 6 varvat med styrka mellan loppen och ingen vila. Det verkar sjukt jobbigt men det låter som ett riktigt bra pass. Passet kallar de i podden för Almenäs-pokalen, vilket jag tycker var ett roligt namn så jag kör på det jag med! :D
 
 
♥ /ENG/♥ 
Today is Tuesday and the sun is shining and it's warm and nice outside. I will soon go out for a run, the plan is to run to the university and run a little on the athletics track. We'll see how the session will go, but I'm tempted to try a workout that they talked about in Träningspodden. The workout consists of running 200m x 6 interspersed with strength between the races and no rest. It seems really hard but it sounds like a really good workouts. The workout is called Almenäs trophy, which I think was a funny name so I'll run with it too! :D
 
 XO Fanny
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress