Life update
Hejsan finisar
 
Som ni säkert förstått från förra inlägget har min vardag inte varit så rolig den senaste veckan. Jag mår MYCKET bättre idag men jag mår fortfarande inte bra. Varje gång jag böjer ner huvudet för att plocka upp något, nyser eller hostar får jag ont i tinningarna.Jag är så jäkla trött på att ha ont och må dåligt. Jag bokade in ett Yoga pass ikväll för jag tänkte att jag skulle prova att träna men jag tror tyvärr att jag måste avboka det eftersom jag inte skulle kunna klara av att stå i någon position där jag måste böja på huvudet. Så nu har det gått en vecka utan att jag kunnat gör någon fysisk aktivitet förutom att cykla och gå till skolan. Jag är verkligen en rastlös människa och hatar att inte få röra på kroppen. Jag ville bara skriva och förklara varför jag inte är så aktiv här på bloggen just nu, men jag lovar att så fort jag mår bra ska jag ta tag i bloggandet igen. :)
 
(Gammal bild)
Lili

Vet du varför du mår så dåligt? Det här var ju ett tag sen och jag hoppas verkligen du får ha en lång period av bra mående nu! :)

Svar: Nej jag har ingen aning vad som gjorde att jag mådde dåligt tyvärr. :( Jag hoppas bara på att det inte kommer igen. :)
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress