5 lovely things
Hejsan sötnosar!
 
Idag vill jag bara berätta om lite olika saker som gör mig väldigt lycklig och som värmer mitt hjärta lite extra just nu. Jag började ju göra detta innan Japan sedan glömdes det av någonstans på vägen men nu tänkte jag köra igång med det igen. Denna "seire" kommer gå up på att jag cirka en gång i månaden här på bloggen presenterar saker som jag tycker om och det kan vara allt ifrån en produkt, till en person till en händelse. <3

Den första saken är att min bror + familj kommer komma hem till Sverige över Jul, vilket jag är otroligt glad över. Det ska bli så mysigt att få umgås med dem hemma hos föräldrarna.
 
Den andra saken är att jag fått ett nytt jobb som verkligen är relaterat till det jag pluggat, jag är stolt över mig själv att jag fått det och jag längtar tills jag kommit in i jobbet bättre.
 
Den tredje saken är att jag älskar promenader i det härliga höstvädret när solen skiner, det är härligt svalt men man behöver inte ha jättemycket kläder eftersom man endå blir varm när man promenerar.
 
Den fjärde saken jag är väldigt glad över är att C-uppsatsen är i full gång, och att ämnet vi skriver om är superintressant.
 
Den femte saken är att jag har färgat håret och jag älskar den nya coola färgen, den känns verkligen som jag.
 
 
/ENG/

Today I just want to tell you about some different things that makes me very happy, and that warms my heart a little extra right now. I started to do this before Japan but i forgotten it somewhere along the way, but I thought I'd start off with it again. This "seire" will be about once a month here on the blog, and I will present things that I like and it can be anything from a product to a person to an event. <3

The first thing is that my brother + family will come home to Sweden over the Christmas, which I'm incredibly happy about. It will be so nice to get to hang out with them at home.

The other thing is that I got a new job that really is related to what I studie, I am proud of myself that I got it and I can not wait until I get into the job better.

The third thing is that I love walking in the glorious autumn weather when the sun shines, it's wonderfully cold but you do not have much clothing as you get hot when you walk.

The fourth thing I'm very happy about is that the  bachelor thesis is in full swing, and that the topic we write about is super interesting.

The fifth thing is that I have dyed hair and I love the cool new color, it really feels like me.

XO Fanny

Michaila

Hoppas att det går bra med uppsatsen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress