Materiell lycka

Halloj på er!

Hoppas ni mår superbra! Jag har varit sjukt deppig i både igår och i förmiddags men nu efter att jag och Oscar varit på stan shoppat lite och ätit på tacobar har mitt humör blivit mycket bättre. Tänk vad materiella saker ibland kan höja humöret. Det var även väldigt länge sedan jag och Oscar åt ute så det var lite mysigt också trots att vi satt ute i blåsten, haha.

Mina nya inköp blev bland annat ett nytt trådlöst tengentbord och tillhörande mus från Logitech. Jag funderade först på att köpa ett gamingtangentbord för 150 kr men kom fram till att det känns säkrare att köra på ett bra märke som jag vet gör bra grejer än att köpa ett billigt som kanske går sönder efter typ 1 år. Så jag får de det som en långsiktig investering. ;)

När jag köpt mitt tangentbord gick jag in på kicks och köpte lite nytt i skönhetsväg också. Jag köpte en foundation från Lumene, ett matt läppstift från kicks egna märke samt en eyliner från från Isadora. Jag märkte dock precis när jag kom hem att jag fått en värdecheck från kicks i brevlådan... FAIL. Men jag lär ju snart gå dit igen och shoppa så den kommer säkert till användning igen.

 

 

 
 
 
Klara Andersson

fina saker!

Netti

Vad skönt att du mår bättre och lite shopping är liksom aldrig fel :-D

Eleonor

Så du gillade eyelinern? Jag älskar den, som jag sa typ 1000 gånger i helgen ;)

Svar: Jaaa den är grym! :D
Fanny

Emma

Läppstiftet verkar ha en fin färg! :)

Amanda

Så bra och fina saker!

Sanne-Madeleine Håkansson

Ja men visst :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress