Dags att komma igång
Jag har varit riktigt dålig på att träna de senaste veckorna men jag har tränan 1 eller två gånger i veckan de senaste 3 veckorna vilket känns som alldeles för lite. Det är svårt att komma framåt i träningen när man tränar så lite. Men idag tog jag mig ut på en löptur som blev mycket längre än jag tänkt då vägen jag ville springa var avstängd. Jag sprang 5,6km på 33minuter vilket jag är grymt nöjd med. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå att komma runt hela rundan för jag var helt slut när jag hade 2km kvar hem. Men det är mycket som går bara man har viljan. :) 

Denna lördag kväll blir det nog bara att slö titta lite på Eurovision samtidigt som jag gör något annat. Ja har ju dock ingen inkopplad tv så det blir i så fall att kolla på SVT Play. Men vi får se annars blir det nog lite American Horror story istället, ett mycket bättre programm enligt mig, hehe. ;D

 
Vanessa andersson

ska också se från svtplay ;)

Sofie♥

Så himla duktig du är! :D

Angus

Tusen tack!

Linnéa Pyrrö

Grym du är! Måste måste också ta tag i träningen nu i sommar, springa lite då och då är aldrig fel för hälsan hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress