1 maj firande på ett bra sätt
Idag har jag verkligen haft en lugn och skön dag. Dagen började med frukost framför ett avsnitt av Suits och därefter började jag kolla på en dokumentär om en japansk man som ägnat hela sitt liv åt att göra den bästa sushin. Vilket han även lyckats med enligt många. Dokumentären hette Jiro Dreams of sushi och finns på Netflix. Om ni är intresserade av matlagning och japan kan jag rekomendera den. Jag tykte det var intressant att se hur han var så extremt nogran med allt och hur han brinner för att göra sushin på bästa sätt. Dokumentären har fått 7,9 i betyg på IMDB, men jag skulle nog inte ge den så mycket då det var en del saker som jag tycker man borde fått veta mer om och som var frågetecken efter att dokumentären var slut. 
Resten av dagen har jag mest suttit med bloggen så det har varit en väldigt lugn och skön dag, precis vad jag kände för att ha. :)


 
Julia Wisniewska

Ha en fin kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress