Shopping
Halloj!

Hoppas ni haft en bra början på denna nya vecka. Jag har haft en superbra start och är på väldigt bra humör. Jag han ganska nyligen kommit hem från en regnig shoppingrunda med Oscar, det kan vara en bidragande anledning till mitt goda humör. Lyckad shopping får en alltid på bra humör. ;)

Här kommer lite bilder på mina ny fina pumps med min outfit för dagen. Skorna är så himnla bra för de är inte så höga så jag orkar faktist gå i dem en längre tid! WIHO! Tyvärr blev inte ljuset så bra därav de gryniga bilderna, jag ska ta lite fler bilder någon annan dag när ljuset är bättre. :)

 
 
 
sarah

Fina kläder .. nja problem med magen ... men är ej laktos

Life of Johanna

Just nu har jag en tävling på bloggen.

Kika in den här http://lifeofjohanna.se/tavling-i-samarbete-med-parlat-av-elin/ och se om den är något för dig!

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Passar på och önskar dig en trevlig måndags kväll

Life of Johanna

Låter som en härlig start på veckan!

Javisst är snuttefilten fin :)

Skogsraah ☾

Snyggt :)

Anette Starby

Snygg outfit och skorna ser lagom höga ut :-D

Josefine

Snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress