Planerad resa
 
 
God morgon!

Just nu pågår planerna inför en ny resa för fullt. Jag ska nämligen åka till Japan igen! Jag är så himla pepp! 
Än så länge har vi planerat att jag och mamma åker ner en vecka i mitten av September och efter en vecka kommer även pappa dit och gör oss sällskap i ytterliggare en vecka.
 
När vi åker till Japan är det för att hälsa på min kära bror och svägerska samt hennes familj. Det ska verkligen bli så himla kul att åka och hälsa på en lite längre tid än vi gjort förut. Även om det självklart kommer bli mycket sightseeing och shopping också. Inför denna resa ska jag göra en ordentlig lista över saker jag vill göra när jag åker till Japan så jag har stenkoll på läget innan vi åker.
 
Hoppas ni får en fantastisk tisdag!
Tea

guuud så kul!! :D

Alice

Åh, vad roligt, det skulle vara så underbart att åka till Japan! :D

Erica

Åh vilka fina bilder! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Så fina bilder! Och vad spännande att åka till Japan :)

myawesomedays.blogg.se

Men ååh vad härligt. :D

Sandra Lundin

Men åh så spännande och framför allt så fuskigt! ;)

Mikaela

Vilka fina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress