Nytt igen
Sådär jag! Nu har jag köpt ett hårspray som ska fungera med balsammetoden(YAY). Jag köpte även en ny impackning tikll håret då jag för tillfället inte har någon. Jag saknar dock fortfarande en värmeskyddandespray för mitt hår men ska nog ta mig in tillstan någon dag denna vecka för att köpa det. Det är bara svårt att hitta såna som verkligen funkar med balsammetoden. Men när jag väl köpt in alla produkter tror jag nog inte att det är något större besvär att fortsätta med den faktist.
 
Här är en bild på torrschampot som jag köpte brevid den nya hårsprayen.... Det är inte så konstigt att jag tog fel då flaskorna ser exakt likadana ut. xD
 
 
N

Kul med nytt!

Henrietta Nylund

Kul med nya hårprodukter :D

Svar: Ja verkligen! :D
Fanny

alice

Såg att du använde balsammetoden, hur fungerar det för dig? Vill testa men hört att många vart negativ till det :/

Svar: Jag har börjat med den ganska nyligen. Jag provade den för ett tag sedan och då gick det inge bra men jag tror faktist jag var lite för otålig och inte var noggrann nog när jag duschade. För än så länge har jag inte stött på några problem med den. Men jag får återkomma om en månad med ett inlägg om hur det går. :)
Fanny

Sara Ekman

Nice :)

Cecilia

Åh de där luktar så gott!
Men om du ska ha lockar rekommenderar jag att du använder något mer starkt för annars håller det inte så bra :P

Svar: Ja det gör den verkligen. Aw vad synd det var den enda jag hittade för tillfället som funkar med balsammetoden. Jag får prova den ett tag så får vi se om jag byter sen. :)
Fanny

Skogsraah ☾

Härligt :D

Svar: Ja men visst är det! :)
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress