Dagens lunch
Till lunch lagade jag och Oscar Quesedillias med kyckling och fetaost. Det vart verkligen supergott och detta kommer jag absolut göra igen. Just nu har jag kommit in i en liten svacka där jag inte har någon lust med någonting. Skulle bara kunna ligga i sängen hela dagen och titta upp i taket. Vilket också betyder att jag inte har någon lust alls att plugga. Jag hatar när man får såna här dagar. Det känns verkligen som att ork man haft går ur en inget känns bra. Det blir nog att lägga undan boken ett tag för mig och kolla på lite serie istället. Det brukar få mig på bättre humör. 

 
 
natalia

Åh vad gott :D

Elin

Sv: Tack så mkt! :)

Såna är jätte goda!

♫♪ sandra

gott :)

Lisa

Kollat igenom din blogg lite och vilken härlig blogg du bedriver! Jätte mysig!
Du har inte lust med ett bloglovin-byte? :)

Cecilia Johansson

Hoppas dagen blev bättre ❤️ Kram. Såg gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress