Bucket list

 
Nummer tre och fyra på min bucket list är att jag vill åka till Amsterdam någon gång, samt lära mig surfa. :D

Amanda Johansson

sv; tack snälla!! :)

Julia Svensson

Åh vill också!

sv: Ja den är superfin! Vet tyvärr inte vart man kan köpa den. Men sök på marsk på nätet så hittar du säkert den! Marsk heter alltså märket på ögonskuggan! Kram

Linnea

Tack för kommentaren på bloggen. Jag vill så gärna besöka Amsterdam och förhoppningsvis så sker det under 2015. Att lära sig surfa vill jag också checka av från listan :)

KassandraPalma

dit vill jag också åka, eller nja rättare sagt vill jag åka överallt i världen hehe

Madelene

Åh, lära sig surfa skulle inte vara fel ! :D

Sv: Hehe eller hur ! :)

Carolina Thoor

Det verkar vara kul att surfa, men ändå läskigt tycker jag ^^,

Sv; Tack ska du ha :D kul att du gillade inlägget!

miningalinn

Lära sig surfa hade vart häftigt!(:

Johanna

lära sig surfa hade varit grymt ;)

Klara Andersson

bra bucket list!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, underbart att kunna surfa

Helen

Surfa skulle vara så roligt om man lärde sig :D

fotografvesna.se

va roligt, hoppas du förfyller de snarast

alina

sv: åh ja det ska bli sjukt kul!

Emma

Skulle vara så kul att kunna surfa! :')

Alice

Skulle verkligen också vilja kunna surfa!!

isabellavallberg.blogg.se

Lära sig surfa hade ju absolut inte varit fel. Synd bara att man är livrädd för havet :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress