Boken
God morgon!

Igår när jag kom hem från gymmet upptäckte jag att jag fått min nya kursbok. Jag beställde den i torsdags och den kom igår så jag är väldigt imponerad hur fort det gick att få den. Idag måste jag i alla fall sitta och plugga en hel del planen är nämligen att jag ska hinna läsa 100 sidor under denna helg och jag är ingen snabb läsare. Jag hoppas dock jag kan hitta boken som ljudbok och lyssna på den samtidigt som jag läser. :)

 
 

KassandraPalma

hoppas det går bra med läsandet!

Sara Navjord

Hoppas det går bra! Kram :)

sanna

Lycka till med plugget:D

♀ THE REVOLT ♀

Oj, vad snabbt :o jag fick vänta i ngr dagar då jag beställde mina :o Lycka till med pluggandet!^^

Mamma Malin

Hoppas det går bra! Det såg inte ut som någon rolig bok precis :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress