Örebro pride
 
Hello lovely!
Yesterday there was a pride parade here in Örebro. Me and some friends went in to town to have picknic and later on watch the parade. The parade was nice but I'm a bit dissapointed that people was not happier, but I'm used to Stockholm pride which is like a party of happiness. But it was not bad and people seemed to get happier the longer they walked in the parade which was nice. 

♥/SWE/♥
Igår var jag och kollade på Örebro Pride. Jag och några vänner åkte in till stan och hade en liten picknick för att sedan röra oss till Järntorget för att kolla på paraden. Paraden var trevlig men jag var lite besviken att folk inte var gladare, jag är van vid Stockholm pride och där är det en stor folkfest av glada människor. Både de som står brevid och de som går i paraden brukar sprudla av glädje. Men jag tycker absolut inte att paraden var dålig så missförstå mig inte och de som gick i parade verkade gladare ju längre de gick i paraden vilket gjorde mig glad. Paraden avslutades i Stadsparken där det uppträdde lite olika artister. Det var en väldigt trevlig dag allt som allt! 
 
XO Fanny
Sarah

Det där så jag på na..bor du i örebro

Svar: Japp det gör jag! :D
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress