10 days left!
Hello cuties!
Today It is only 10 days left untill I go to Japan! The time has gone soo fast and I feel like there are so many things that I need to plan fot the trip. I neet to plan what we should do when we arrives and what I should bring.It is going to be so much fun meeting Martin and Akiko again and I really hope they will have time to spend time with us. I can't wait untill I'm there!!
/SWE/
OMG, det är bara 10 dagar kvar tills jag hoppar på flyget mot Japan! Tiden har gått så himla fort och jag måste verkligen börja lägga upp en plan på vad jag och mina föräldrar ska göra när vi kommer dit. Eftersom det bara är jag och min mor som åker dit först så är det verkligen viktigt att lägga upp hur vi ska hinna med allt vi vill göra och kolla upp vad pappa vill vara med på så vi inte gör något utan honom som han faktist hade velat se och göra. Det ska bli så himla mysigt att träffa Martin och Akiko igen och jag hoppas att de har möjlighet att umgås endel med oss. Ååååh det är snart dags, jag kan knappt fatta det! 
 
 
XO Fanny
MATILDA ROSQVIST

Vad roligt :D

Svar: Jaa! Det ska det bli!
Fanny

N

Åh vad kul!

Svar: Ja det kommer det verkligen bli! :D
Fanny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress