Work in progress
Det var väldigt länge sedan jag försökte rita något i Photoshop men ikväll fick jag ett ryck och började försöka med det igen. Jag känner mig verkligen som en nybörjare på detta men gud vad kul det är! Jag skulle verkligen vilja öva upp mig så jag blir bättre på att måla i PS, jag blir så sjukt imponerad på människor som är duktiga på det. Jag har använt mig av en bild dom jag ritat i blyerts för cirka ett år sedan som grund och sedan börjar måla över den.
 
Så här der bilden ut än så länge, jag har dock mycket arbete kvar att göra. :)

 
Siri |Diabitfit|

Det är kul att hålla på i photoshop :D

Carolina Thoor

Fint blev det måste jag få säga! :D

Sv; Jag förstår att du inte längtar tillbaka till nationella proven. Det kommer inte jag heller ta och göra. Tur nog har jag enbart i svenska! :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress