Funnen mjölk ger glada tider
Jag hade tydligen mjölk i kylen, jag hade bara letat för dåligt då den stod gömd bakom andra saker.
nu börjar humöret bli bättre och jag piggare. I och med att jag blev piggare la jag även en beställning hos Zalando på en trenchcoat och två par svarta leggings. Jag har inga helt vanliga svarta leggings så tänkte att det var på tiden att jag köpte några. Trenchcoaten har varit slut i min storlek men såg att den hade kommit in igen idag så jag var ju tvungen att klicka hem den då. Jag hoppas verkligen att den är lika fin på mig som den är på bilderna för då kommer detta bli mitt nya favoritplagg. :D

 
Pauline

så snyggt :)

Netti

Trenchcoaten ser väldigt fin ut på bilden och hoppas du blir nöjd :-D

Sara Ekman

Snyggt :)

Erika

Mycket fin jacka/kappa :)

Sara - mamma till nova&levin

Det gick kanon. :D

emiza

snyggt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress