Ut på jakt
God dag!
 
Idag är min plan att dra in till stan och leta efter en fin helkroppsspegel, vilket saknas i lägenheten för tillfället. Jag skulle vilja ha en ganska stor spegel men jag måste ju hitta något som passar in i lägenheten också, hehe. Jag vill nog helst ha en svart ram till spegeln, men vi får väl se vad jag hittar och så får jag ta den jag tycker är finast helt enkelt. :P
 
Boel

Bilden är det bästa jag sett på länge!

Sv: Visst är dem :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, :) Hoppas att du hittade en fin spegel sen!

Johanna ♡

En helkroppsspegel känns verkligen som ett måste. En av mina viktigaste "möbler". Hoppas du hittade nån fin! Kram

milina.blogg.se

haha skön bild!

Emma Grann Fotografi

Hahaha bilden!

Sanna Preifelt

Vi hade en väldigt fin från Chili tidigare, den finns i vitt och svart vad jag vet :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress