Jag fann en spegel!
Tjoho!

Jag hittade en spegel när jag var på stan så nu har jag äntligen en helkroppsspegel! Woho! Det blev en svart ram med lite krusiduller(vet ej vad det heter,haha) på. När jag var på stan passade jag även på att köpa en ny concealer från make up store, en mascara och en fondation från kicks. 

 
 

 
 
 
Helen

Åh nytt smink skulle jag också behöva åka och köpa :P

Amanda Niclasson

Så fina grejer! :) Alltid lika roligt med lite nytt.

Emelie

Nemen ohh, är de inte en liknande spegel som jag blogga om för några dagar sen. Vad kul att se! Vad fin den var. Nu vart man ju ännu mer sugen på att köpa en ju ohh!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Julia

kul med lite nytt :)

Maja

Vill också ha en helkroppsspegel!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Spegeln ser ut att vara fin :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress