Helg
Snart är helgen slut, tyvärr, men eftersom jag inte har lektioner förens på tisdag så blir min helg lite längre.

Denna helg började med att jag på fredagen åkte iväg med mina klasskompisar Josefin och Fanny till ett kalkbrott som låg cirka två mil utanför Örebro. Riktigt mysigt var det förutom att solen var lite dålig på att titta fram genom molntäcket. Men en timmes sol hade vi i alla fall. När vi kommit hem från kalkbrottet drog jag iväg på en löprunda som blev dryga 3km det var dock gaaalet varmt ute då så jag svettades som en gris men löpningen gick bra. När jag duschat och fixat mig drog jag iväg till Josefin där vi hade förfest och sedan blev det Kåren med Mardi Gras tema. Riktigt härlig dag allt som allt! :D
 
Gårdagen var jag mindre aktiv, jag var bakis och orkade inte göra mycket annat än att bara ligga i sängen. Jag passade dock på att plugga på lite inför jobbet hos anticimex, det jag pluggade på var altså olika skadedjur som man kan få besvär av hemma. :)

Nu sitter jag hemma i lägenheten och dricker ett glas Rosévin medan jag väntar på att fiskgratängen ska bli klar. :D

 
 
Instagrambilder från helgen:
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress