hemmaträning och regn
Idag har jag passat på att köra hemmaträning med bland annat gummiband innan jobbet. Det blev ett väldigt basic pass med träning av axlar, armar, bröst och mage. Det kändes skönt att ha tränat lite i alla fall eftersom det inte blivit så bra med träning denna vecka. Nu sitter jag och äter en macka med tonfisk och ägg och hoppas på att regnet ska hinna avta innan jag cyklar till jobbet om 20 min. Det ser inte ljust ut kan jag säga, för det har regnat nästan hela tiden sen jag gick upp i morse. Det är så trist att bli helt dyngsur på vägen till jobbet för då måste man se till att ta med sig ombyte, vilket är jobbigt att släpa på.
 
Här är en bild på gårdagens lunch, jag kommer ha med mig samma sak till jobbet idag också! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress