Lunch
Idag åt jag en ganska sen frukost så var inte så hungrig när det väl var dags för lunch så det blev bara en smoothie och ett ägg. Lite lite kan man tycka men är man inte hungrig så är det ingen idé att trycka i sig massa mat. Samtidigt som jag åt min lilla lunch så passade jag även på ett kolla ikapp några avsnitt av top model. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av svenska Top model tidigare men jag tänkte att det kan ju vara lite kul att prova på att kolla på nu och jag fann det ganska underhållande faktist.

 
 
Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

Celine

Har inte heller kollat svenska Top Model innan (Amerikas visst men inte Svenska haha) Men blev fast på en gång nu haha! Stör mig så gaaaalet mycket på Jennifer :')

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress