Neko
Idag fick Oscar sällskap hem från den andra gården av en liten kattunge. Den följde med honom in och fick gå omkring och utforska lägenheten lite innan vi ringde till ägaren av katten.
 
Kattungen var verkligen så söt och fick mig att började sakna min älskade Nisse jättemycket. Det känns så tomt att inte ha något djur hemma så det var trevligt att få lite besök.

 
rebecka

Vilken fin blogg du har! Gillar headern :)

felicia

söt!

malin

-åh nej men så tråkigt :o Hatar sånt :')

Ja absolut kan vi göra ett bloglovinbyte! Lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen :)

Sarah Persson

Visst var dom-1 :d

Hamdi '

Gud vad söt!!!
sv: jag med.. Har dock känts onödigt, haha

julia

vilken söt :)

sv: från cubus:)

Ella Stork

åh vad söt!

Tess

Det var det verkligen! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

emelie

svar: Ja verkligen, det är inte kul med ärr när man gör "ingrepp" ska väl vara glad att de är under bröstet :)

ohh vilken söt kissemisse :)

Sara Ekman

söt!! liknar vår kattunge :)

Johanna

Åh så söt! :)

Karina

Aww vad söt!!

Michelle

Så söt.. eller som på japanska "Kawaaiii" :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress