En sväng på stan
Idag har jag varit hemma nästan hela dagen förutom en liten sväng på stan med Oscar. Vi gick nämligen ut för att letade efter lite julpynt. Vi känner inte att vi vill lägga ner jättemycket pengar på det men vi ska se till att köpa någon fin ljusstake och lite små pynt i alla fall. Jag hade dock lite beslutsångest om vilken ljusstake jag skulle välja...(som alltid) så jag bestämde mig för att vänta med det inköpet till jag bestämt mig helt vilken jag gillar bäst.
 
Men det blev en liten prydnand i alla fall, jag köpte mig en lite tomte som nu är min första tomte till min tomtesamling. De som har varit hemma hos mig på Dalarö runt jultiden vet att jag och mamma har kört med en tradition att köpa oss en ny tomte varje år så jag kände att nu ska jag börja med att köra vidare på den traditionen själv!

 
Rebecka

Svar:
Fodralet kommer från fashion27.com :)

Kram

Amanda

va söt :D

Julia

vilken charmig :D

Pauline

så mysigt med jul!!

Johanna

Åh vilken fin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress