bloggtorka
De senaste dagarna har jag verkligen inte vetat vad jag ska blogga om, vilket är jätte tråkigt för jag bukar nästan alltid ha något att skriva. Men de senaste dagarna har jag varit sjukt omotiverad och seg i allmänhet. Men nu ska jag försöka rycka upp mig och vara duktig igen.
 
Vad brukar ni göra när ni får bloggtorka och inte kommer på något roligt att skriva om?
 
 
Rebecka

Svar:
Ja, det är jättekul! Åh är så dåligt på att förklara, men pluggar det här http://www.skeppsholmen.fhsk.se/default.asp?mid=0 ( haha :p)

Kram

Pauline

ibland blir det så...

Carruuu

typ vänta lite o hoppas att det händer nån småsak jag kan skriva om o överdriva lite :-) idag skrev jag till exempel om att jag fick en bula :p haha. hoppas i alla fall att blev ett skaaaapligt underhållande inlägg trots allt :')

Lina S

Det är svårt, jag får också bloggtorka ibland :/

J o j z y ♛

SV: Tacktack!
blev följare nr.6 :)

liborius

söt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress