God morgon Japan!
Nu är klockan 8.40 här i Japan och jag har precis vaknat upp och tagit en uppfriskande dusch och är redo för att bege mig ut på stan. Jag vet dock inte hur pigga mina föräldrar är eftersom pappa sa att han skulle komma in och väcka mig vid 8 så antar jag att han och mamma fortfarande ligger och trynar inne hos sig.
 
För mig blev det ganska sent igår eftersom jag satt och la in lite av bilderna här på bloggen och endå la jag inte in alla. Så jag tänkte uppdatera med lite fler bilder nu.

Martins drink från skybaren igår




Efter att vi varit i skybaren igår så kilade vi ner till rummen igen där mamma och pappa köpte varsin öl och jag köpte en läsk ur automaten som stod i hallen. Det var lite ovant att vi hade en minibar på rummet men ingenting i den så man var tvungen att gå och köpa själv i automaterna istället.
 
Mamma var lycklig över att hon hade köpt med sig dumle hemmifrån
 

Min rumsnyckel
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress