Trött
Idag gick jag upp vid 8 vilket är väldigt tidigt för mig så jag känner mig helt slut nu efter att ha varit i skolan på förmiddagen. Man blir verkligen bortskämd med att kunna sova ut när man är student, jag vänder verkligen helt på dygnet ibland. Men nu kan det ha att göra med att jag var ute i onsdags också så jag var uppe lite för sent då och vände på dygnet igår eftersom jag sov till klockan tolv- halv ett.

Nu satte jag precis på lite pastavatten för äta upp köttfärssåsen som blev över från igår. Jag älskar matlådor <3 Det är verkligen det bästa som finns när man är för trött för att laga mat.
 
 
hanna

fin du är :D

isabella

Så fin bild!

- God Jul på dig och hoppas du får en bra dag, kram <3

matilda

fin!

Liborius

hoppas du får en bra nyårsafton imorgon:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress