Tjenare!
Som jag nämnde tidigare blev helgen väldigt lugn för mig, jag kunde äntligen slappna av ordentligt. Förutom att jag åkte och shoppade lite julklappar i Marieberg samt var ute och drack några öl medlite klasskompisar. Men på söndagen låg jag i slängen hela dagen... jag skojjar inte. Jag var uppe några gånger men mestadels så låg jag bara där och Oscar gick och hämtade mat till mig. haha det låter jättehemskt men det var typ så min dag såg ut. På kvällen gick jag dock upp och lagade middag... Jaja nu ska jag inte berätta mer om min lata söndag! 

Igår så började jag en ny kurs i att skriva akademiskt men denna gång så ska jag tillsammans med två klasskompisar skriva en vetenskaplig textanalys som vi får välja själva. Det ska bli riktigt kul då vi valt ämnet hur män och kvinnor får tips om hur de ska ragga. Det ska bli väldig intressant att se om män uppmanas att göra andra saker för att få ragg än kvinnor. Jag och min grupp är aspepp nu hoppas vi bara att vår handledare tycker att ämet är bra också!
 
 
 
 
 
Johanna

Åh vilket intressant ämne att undersöka! Du måste ju berätta vad ni kommer fram till sen då :)

Amanda Johansson

Låter som ett roligt ämne att skriva om!! :)
Sv: Jaha okej! Det är verkligen fullt med folk nu.. Jag och mamma ska nog in 23e också, haha! Inte det smartaste kanske :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress