Pulp Fiction
Juste igår var första gången jag tittade på Pulp fiction! Jag har gått i flera år och velat se den men har inte hittat den i någe bra kvalité, glömmt bort att se den och inte orkat köpa den. Men igår hittade jag den på Netflix och blev jättelycklig eftersom det är en film som jag känner att man bör ha sett. SÅ nu äntligen kan jag fakriskt sääga att jag sett den om någon frågar, haha. 


Recention: Jag tycker den var grymt bra, Tarantino är ju grym så jag väntade mig även att den skulle vara tipp topp. Så det var ju väldigt skönt att den levde upp till mina förväntningar. Det var riktigt kaxiga och bra repliker som bollades mellan skådespelarna, och jag kan inte göra annat än älska Travoltas och Thurmans små dansmoves när de går upp på dansgolvet tillsammans. Underbar film! 


 
Källa: google
Carruuu

håller med, det mesta han gör är bra :D

Esmeralda

sv: jaa jag blev också jätteglad över det faktiskt :D

Elin Sundgren

Åh den där filmen är så härlig, lite speciell, men härlig! :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress