Torsdag & Fredag
Torsdag
I Torsdags åkte jag MC för mörsta gången! Jäklar vilken kick det var. Adrenelinet pumpade genom mig när Mr bad guy gasade upp i 120 på Sandemars raksträcka. Vilken känsla. Frihet. Det spelade ingen roll att det böjade dugga efter ett tag, för när vi åkte över bron mot Alvik och jag såg ut över Stockholm samtidigt som vinden och regnet piskade mot hjälmvesiret kunde jag inte göra annat än att brista ut i ett extra stort leende. Jag har en känsla av att jag satt och flinade under hela tiden jag åkte mc, så nu är man ju lagom sugen på att skaffa mc-körkort själv. Jag vill, jag vill, jag vill! Haha På kvällen gick vi ut och tog några öl på stan och sen drog jag och sov i lägenheten för att komma upp ordentligt till skolan dagen efter.
Det är riktigt roligt att jag faktist kan umgås med honom som en kompis nu efter allt som hänt. Jag är glad att jag inte är så förfärligt långsint och faktiskt har möjligheten att förlåta en annan människa om den känner ånger för det den gjort. 




Fredag
På fredaen mötte jag upp Cecilia och Annica vid T-banan i Gamlastan. Vår plan var att gå till Vapiano men när vi stigit in insåg vi väldigt tort att det kunde bli svårt att få bord, vilket mannen i disken bekräftade med att erbjuda ett bord först om en timme. Vi vände på klacken och gick till ett sushiställe på kungsholmen istället. När vi var mätta och belåtna mötte jag och Annica upp Christina och handlade lite chips för att sedan börja pimpla lite drinkar. Vi gjorde White Russian och Rosa Pantern, den som vi gillade bäst var white russian, och den var så himla enkel att göra! Kaluha+ Vodka+ Mjölk = Awesomeness! 
Vår kväll blev väldigt lugn med tjejsnack, fnitter och drinkar. En nice kväll alltså!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress