Lovely
Efter att vi myst med Martins föräldrar på kvällen åkte vi över till Darko och Elin för att mysa ännu mer. Elins kompis Emma var också med och vi bänkade oss allihopa i deras enorma soffa samtidigt diskuterade om allt mellan himmel och jords och slötittade på TV.
Det fanns en annan tjej som hela tiden ville vara med och gosa hos en i soffan
♥ maallon.blogg.se

svar: jag tog inte med mig min egen dator, därför ;)

kajsa

vilken gullig vovve :)

Frida

gott nytt år! :D kram <3

louise

Gott nytt år, söt hund!

♫♪ Sandra T

gott nytt år :)

- bbella aka huuynh ::

hejsan :) nu är jag tillbaka i bloggen efter några månaders ledighet från bloggen ! Hoppas du har haft en underbar NYÅR !

- bbella aka huuynh ::

hejsan :) nu är jag tillbaka i bloggen efter några månaders ledighet från bloggen ! Hoppas du har haft en underbar NYÅR !

Saywoff - Celine

Vilken söt hund, om du gillar hundar kanske våran blogg e något för dig :)



Vi hoppas att du får ett gott nytt år och en bra början på det! :)

beccis

hur var din nyårsafton? :)

Elin

Åh min lilla vovve, vilken söt bild du fick på henne :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress